FAQ

Ak máte doplňujúce otázky k produktom, kontaktujte nás pomocou formulára alebo nájdite odpoveď medzi najčastejšími otázkami.

1. Po vložení prúžku sa mi nezobrazí nič na displeji, čo mám robiť?

Ak sa Vám nič nezobrazuje, môže byť problém so zlým vložením batérii (správne vloženie má byť krížikmi nahor). V prípade, že to nie je riešenie, skúste sa na nás obrátiť telefonicky na tel. čísle 0800 102 182.

2. Keď si odmerám hladinu cukru v krvi 2 krát za sebou , ukazuje veľký rozdiel (viac ako 2 mmol). Ako je to možné?

Skúste skontrolovať expiráciu prúžkov, ak je platnosť expirácie v poriadku, vyberte baterky a opakujte meranie znova, v prípade rovnakého výsledku nás kontaktujte na čísle  0800 102 182.

3. Keď vložím prúžok do glukomera, zobrazuje sa mi na displeji Er(1-6), čo mám robiť?

Otvorte si návod na použitie, ktorý je súčasťou príslušenstva glukomera na str. 39-40. V prípade nejasnosti nás kontaktujte na tel. čísle 0800 102 182.

4. Po niekoľkých meraniach počas dňa, mám pocit, že glukomer nemeria správne, čo mám robiť?

Ak je Váš glukomer značky Gluneo Lite, tak Vám vieme zaslať kontrolné roztoky, ktoré sú určené na prekontrolovanie správneho fungovania prístroja. Pre viac informácií nás kontaktujte na tel. čísle  0800 102 182.

5. Môžu sa používať lancety (Gluco-check) iba do lancetového pera Finetest?

Nie. Lancety Gluco-check sú univerzálne a môžu sa použiť do všetkých pier našich glukomerov (v momentálnej ponuke: Gluneo Lite a Finetest Premium).

6. Ako si viem spätne pozrieť moje výsledky merania?

Na to, aby ste mali v tom prehľad, v prvom rade je potrebné si nastaviť glukomer podľa správneho dátumu a času, ak to máte nastavené, stačí jemný a krátky KLIK na stredové tlačidlo glukomera a potom sa už len pohybovať šípkami nahor alebo nadol (napravo alebo naľavo).

7. Prečo na jednej krabičke od prúžkov po rozbalení mám kód (napr. C20) a na druhej krabičke po rozbalení (napr.) C125, čo to znamená?

Každé balenie prúžkov je vyrobené po sériách, ktoré majú rozlišovacie kódy a rozpoznáva ich prístroj automatický sám.
Pamätajte: testovací prúžok, ktorý vložíte do glukomera, hneď zobrazí tento rozlišovací kód na dispelji (napr. C10) a tento kód sa MUSÍ zhodovať s kódom na krabičke od prúžkov. V prípade, že Vám ukazuje iný kód na displeji a iný na krabičke od prúžkov, kontaktujte nás na tel. čísle 0800 102 182.

8. Keď vložím prúžok do prístroja, zobrazí sa mi kód, ktorý je (musí byť) totožný s krabičkou od prúžkov, naberiem na prúžok krv no výsledok sa mi nezobrazí, čo mám robiť?

Krv na prúžok odoberáte vtedy, ak Vám v ľavom rohu na prístroji bliká symbol kvapky krvi. Ak Vám bliká symbol baterky, je potrebné vymeniť baterky.
Ak ste aj baterky vymenili a problém zotrváva, odporúčame nás kontaktovať na tel. čísle 0800 102 182.

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?
Napíšte nám  alebo zavolajte na bezplatné číslo +421 800 102 182.